Keuzestress op het toilet?

Eigenlijk hoef ik hier helemaal geen antwoord op. Dat moet je lekker voor jezelf weten. Normaal denk ik daar ook niet over na. Maar vandaag werd ik tot die overpeinzing gedwongen. Per ongeluk nam ik de ‘verkeerde’ deur en belandde ik zomaar op een meerkeuze-toilet. Het begon al met een verwarmde bril. Dat is al een grote nee. Dat geeft een zeer ongemakkelijk en onhygiënisch gevoel. Maar nog ongemakkelijker werd ik bij het zien van de keuzes waar dit toilet mij (ongevraagd) toe dwong. In mijn geval maakte dit dat ik niet wist hoe snel ik de deur weer achter mij dicht kon trekken. Iets in mij vermoed dat dat juist niet bedoeling is. Maar ik laat het aan mij voorbij gaan. Mocht je de behoefte hebben bij Fabel’s in Bergen kun je voor bovenstaande terecht (de menukaart is overigens wel een aanrader).

 

Een reactie op “Keuzestress op het toilet?

  1. Denk dat iedereen net als ik, het liefst op z’n eigenste toilet zit, ongeacht zulke super-de-luxe wel of niet snufjes in een toilet ergens anders 🙂

Plaats een reactie